تلفن همراه

دانلود بازی موبایل، برنامه موبایل ، تم موبایل ، آهنگ موبایل ، نرم افزار موبایل ، Download Game Mobile

تلفن همراه

دانلود بازی موبایل، برنامه موبایل ، تم موبایل ، آهنگ موبایل ، نرم افزار موبایل ، Download Game Mobile

نرم افزار قرآن کریم برای گوشی nokia s60

نرم افزار قرآن کریم بر رو ی گوشی های سری 60 نوکیا قابل نصب میباشد.

نرم افزار رابط کاربر به زبان عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، اردو و فارسی زبان معرفی شده است. مشاهده برنامه در صفحه اصلی شامل :

* قرآن کریم
* حفظ قرآن
* قوانین Tajweed
* جستجو
* مورد علاقه های شما
* صوتی دانلود

 

 

دانلود Holy QURAN

 

پسورد: download-mob-pc.blogfa.com

شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا

در صورتی که شما نیز از سیم کارت‏های اعتباری همراه اول استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید برای شارژ سیم کارت خود راه‏هایی نظیر خرید حضوری کارت شارژ و همچنین خرید غیر‏حضوری توسط دستگاه POS، دستگاه ATM و سایت همراه اول به نشانی mci.ir وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم یک راه جدید که به تازگی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران راه‏اندازی شده است را به شما معرفی کنیم. شارژ سیم ‏کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا!


 

برای این کار:
کافی است پس از قرار دادن سیم ‏کارت اعتباری در درون گوشی خود، شماره 444 را شماره‏گیری نمایید.
سپس با استفاده از (ترفندستان) راهنمایی‏های اپراتور گویا، اقدام به شارژ تلفنی سیم کارت خود نمایید.

با استفاده از این شماره گویا، شما از خدماتی نظیر دریافت صورت حساب دوره و کارکرد میان دوره نیز می‏توانید بهره‏مند شوید.
 

تجربه مجازی کار با گوشی‏های موبایل

در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‏ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‏اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‏توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‏های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‏سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‏سازی شده با آن کار کنید.


بدین منظور:
کافی است به آدرس اینترنتی
http://www.tryphone.com/phoneselect.seam مراجعه کنید.
در این صفحه از این سایت، لیست گوشی‏هایی که امکان کار با آنها به صورت مجازی وجود دارد، قرار گرفته است. تعداد گوشی‏ها در حال حاضر محدود است، اما به مرور به تعداد آنها اضافه می‏شود.
پس از انتخاب گوشی و کلیک بر روی آن، در صفحه بعد، در قسمت سمت چپ صفحه، عبارت Loading پدیدار می‏شود و پس از اندک زمانی تصویر شبیه‏سازی شده گوشی ظاهر می‏شود.
اکنون با کلیک بر روی دکمه های گوشی می‏توانید کار با آن را به صورت مجازی تجربه کنید.
در قسمت دیگر صفحه، اطلاعات مربوط به گوشی درج شده است. همچنین در قسمت Demos، دموهای مربوط به هر یک از رخدادهای معمول گوشی به صورت انیمیشن قابل مشاهده است و پس از انتخاب دموی مورد نظر، عمل مربوطه به صورتی که جنبه آموزشی نیز دارد نمایش داده می‏شود. (ترفندستان)

لازم به ذکر است برای مشاهده گوشی بایستی پلاگین مربوط به Flash Player بر روی مرورگر شما جهت مشاهده فایل‏های فلش نصب باشد. 
  
 منبع:www.tarfandestan.com